Technické parametry

15. května 2008 v 20:59 | admin |  o mustangoch
Motor:
Dvoudobí vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem.
Vrtání x zdvih, obsah, výkon, kompresní poměr:
38x44 mm / 49,9 ccm / 2,6 kW/6500 ot./min / 9,2:1
Podvozek:
Třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, dvoulamelová spojka v olejové lázni.
Podvozek:
Otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu.
Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm.
Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici odpružené dvěma samostatnými pružinami s kapalinovými tlumiči, zdvih 85 mm.
Rozměry a hmotnosti:
rozvor - 1165 mm
délka - 1780 mm
šířka - 600 mm (podle provedení )
výška - 930 mm
světlá výška - 132 mm
pohotovostní hmotnost - 70 kg
užitečná hmotnost - 160 kg
Výkony:
max. rychlost - 65 a viac km/h
max. stoupavost 25%
spotřeba paliva 2,3 a viac l/100km
Rok výroby:
1962
Primární převod:
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" (44 článků)
3.převod - 1:10,27
1:11,13
Karburátor:
Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38)
Rozměry pneumatik: přední, zadní
2,5 x 16 / 2,75 x 16
Rozměr ráfku:
1,5 A X 2
Zapalovací cívka:
8V
Sekundární převod:
řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" ( 44 článků)
Celkové převody: I.(sek.kolečko 13 zubů)
II.(sek.kolečko 12 zubů)
1.převod - 1:27,72
1:30,03
2.převod - 1:15,18
1:16,44
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama